Regulamin e-sklepu SacredSymbols.pl
Niniejszy Regulamin określa warunki świadczenia usług drogą elektroniczną i sprzedaży towarów przez Sprzedawcę w ramach serwisu internetowego/e-sklepu Sacred Symbols.
§ 1 Wyjaśnienie pojęć
Sprzedawca : firma Paulina Gasiun, z siedzibą w Krakowie, ul. Wielicka 89/94.
Info o firmie: właścicielem prawnym e-sklepu Sacred Symbols jest firma jednoosobowa: Paulina Gasiun z siedzibą w Krakowie, ul. Wielicka 89/94, tel. 606219299, NIP 5732338741, Regon 121812276. Adres poczty email: sacredsilvergold@gmail.com
Adres dla reklamacji: Paulina Gasiun, ul. Kasztanowa 96b/2, 32-082 Więckowice.
E-sklep – sklep internetowy sprzedawcy, prowadzony pod adresem internetowym www.sacredsymbols.pl
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów w sklepie Sacred Symbols lub osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą będącym przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową tej osoby.
Newsletter – materiały informacyjne i reklamowe, przesyłane przez Sprzedawcę drogą elektroniczną Klientom, którzy wyrazili wyraźną zgodę na ich otrzymywanie, mogące stanowić informację handlową w rozumieniu przepisów ustawy RODO o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204 ze zm.) oraz ochrony danych.
§ 2 Dane osobowe i bezpieczeństwo
Firma PAULINA GASIUN jest jednocześnie administratorem danych osobowych klientów.
Dane osobowe są wykorzystywane tylko do celów realizacji zamówień i zakupów.
W przypadku zapisania się do newslettera, dane osobowe będą również wykorzystane do celów marketingowych, np. informacji o promocjach oraz nowych produktach tylko w zakresie oferty sklepu internetowego Sacred Symbols.
Wszystkie dane osobowe przechowywane są na serwerze naszego sklepu i nie udostępniane żadnym zewnętrznym firmom czy instytucjom. Jedynie przy płatnościach w systemie PayU S.A. udostępniane są dane na potrzeby autoryzacji płatności lub zwrotu oraz przy realizacji przesyłki dane klientów są udostępniane firmom kurierskim oraz Poczcie Polskiej.
W każdym momencie klient może zrezygnować z przesyłania newslettera poprzez kliknięcie w wiadomości e-mail “rezygnuję”.
§ 3 Asortyment
E-sklep Sacred Symbols oferuje sprzedaż gotowych wyrobów jubilerskich złotych i srebrnych, minerałów i kryształów oraz usługi wykonywania biżuterii na zamówienie według specyfikacji zleceniodawcy lub służącej zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, tj. biżuterii zaprojektowanej indywidualnie na podstawie zdjęć, rysunków lub opisów, indywidualnych ustaleń. Biżuteria kupowana z opcją "na zamówienie" nie podlega zwrotowi. Wyroby pozłacane również nie podlegają zwrotowi, ponieważ złocenie wykonywane jest na zamówienie.
Wszystkie towary oferowane w e-sklepie “Sacred Symbols” są własnością firmy PAULINA GASIUN i podlegają stawkom VAT. Wzory określone jako “rękodzieło” są własnością firmy PAULINA GASIUN i wszelkie prawa do ich publikowania w formie plików graficznych oraz powielania bez zgody właściciela są zastrzeżone. Jedynie dopuszczona forma publikacji i udostępniania oferty może odbywać się poprzez udostępnianie linków ze strony sklepu lub strony na FB (www.facebook.com/BizuteriaSacredSymbols).
Wyroby, zgodnie z prawem cechowane są odpowiednią próbą przez Urząd Probierczy zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej zatwierdzone przez Główny Urząd Miar (http://www.gum.gov.pl/). Tabela cech probierczych do pobrania tutaj: http://www.gum.gov.pl/media/115950/tabela_cech_polska.pdf
Dostępne próby asortymentu w ofercie e-sklepu Sacred Symbols to:
Dla złota - próba 333 , 585 , 750
Dla srebra - 925
Sprzedawca oświadcza, że wyroby zakupione w e-sklepie oraz wykonywane na zamówienie (rękodzieło), mogą różnić się nieznacznie wagowo od tych samych modeli opisanych i oferowanych do sprzedaży w zależności od rozmiaru oraz sposobu wykonania każdej sztuki wyrobu. W przypadku biżuterii ze złota, różnice te mogą wynieść do 0,3 g w obie strony, w przypadku wyrobów ze srebra - do 0,5g w obie strony.
Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczania wyrobów bez wad, zgodnych ze zdjęciami zaprezentowanymi w e-sklepie.
Dostępny asortyment e-sklepu to:
Pierścionki złote i srebrne
Kolczyki złote i srebrne
Wisiorki złote i srebrne
Bransoletki złote i srebrne
Broszki srebrne
Naszyjniki złote i srebrne
Minerały i kryształy
Kamienie szlachetne
Amulety
Rękodzieło
Grafiki i malarstwo autorskie
§ 4 Sposób realizacji zakupów
Wszystkie towary na stronie są dostępne do sprzedaży i szczegółowo opisane. Wyjątek stanowią wzory na zamówienie (np.towar dostępny na zamówienie). Prosimy wtedy o dokładne przeczytanie opisu oraz warunków zakupu i terminu oczekiwania na realizację. Wyroby które tworzymy na indywidualne zamówienie wymagają pisemnego, osobistego lub e-mailowego kontaktu abyśmy mogli szczegółowo określić i wycenić usługę oraz podpisać umowę.
Wszystkie wyroby wykonane i oznaczone w e-sklepie "na zamówienie" oraz te z terminem powyżej 5 dni są wykonywane po dokonaniu zakupu lub przedpłaty i nie podlegają zwrotom. W informacjach przy każdym produkcie jest info o ew. możliwości zwrotu.
§ 5 Zakup
Po wybraniu opcji “Kupuję” towar przechodzi do “koszyka”, można wtedy kontynuować zakupy lub sfinalizować zakup.
Prosimy wtedy o podanie danych na które wysyłany jest e-mail z potwierdzeniem zamówienia i obowiązkiem zakupu. W celu złożenia zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży, Klient powinien wypełnić formularz, podając w nim następujące dane:
a) imię i nazwisko,
b) adres e-mail,
c) dane adresowe do wysyłki,
d) numer telefonu,
e) dane do faktury VAT (wyłącznie w przypadku żądania otrzymania faktury VAT).
Wszystkie ceny w e-sklepie podane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
Klient zostaje nastepnie przekierowany na stronę na której dokonuje wyboru formy płatności.
Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na nabywcę własność zakupionych rzeczy i wydać mu je, a nabywca zobowiązuje się rzecz/y odebrać i zapłacić sprzedawcy uzgodnioną kwotę ogólną wskazaną w trakcie finalizacji zamówienia w sekcji “podsumowanie zamówienia”.
§ 6 Zamówienia i czas realizacji
Przy zamówieniach hurtowych Sprzedawca wskazuje jako preferowany sposób komunikacji i składania zamówień kontakt e-mailowy oraz telefoniczny.
Termin dostawy dostępnego w sprzedaży towaru uzależniony jest od wyboru formy płatności oraz sposobu doręczenia przesyłki i może zająć od 3-7dni.
Dla przedmiotów wykonanych na zamówienie, wymagających podpisania umowy, określany jest indywidualny termin realizacji.
W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
Przy składaniu zamówień indywidualnych prosimy o kontakt indywidualny e-mailowo lub telefonicznie. Jeśli będą to wyroby wymagające projektu prosimy o przesłanie zdjęć lub rysunków z dokładnym opisem z jakiego materiału (złoto żółte, białe, czerwone, srebro) chcą Państwo wykonać projekt oraz określić parametry wyrobu. Preferujemy również dodatkowo kontakt telefoniczny. Przesyłamy wtedy zwrotnie wstępną kalkulację na podstawie której po uprzedniej akceptacji wyceny podpisujemy umowę na wykonanie zamówienia. W zamówieniu zawarte są wszystkie detale, rysunki i opisy, terminy wraz z ceną ostateczną. Zamówienie wysyłane jest drogą e-mailową. Po podpisaniu umowy/zamówienia Klient odsyła ją do nas oraz dokonuje przedpłaty potrzebnej na zrealizowanie umowy (wszystkie dane zawarte są w umowie). Wyroby złote oraz srebrne powyżej kwoty 350zł wysyłamy kurierem przesyłką ubezpieczoną na nasz koszt. Termin i sposób realizacji zamówienia uzależniony jest od formy płatności wybranej przez Klienta a także od ustaleń indywidualnych na umowie/zamówieniu. Wszystkie wyroby wykonane na zamówienie nie podlegają zwrotom.
W przypadku płatności tradycyjnym przelewem (indywidualne zawarcie umowy), Klient powinien dokonać płatności w ciągu 3 dni od dnia zawarcia umowy. W przypadku braku płatności w powyższym terminie e-Sklep skontaktuje się z Klientem w celu wyjaśnienia zaistniałego opóźnienia.
§ 7 Ceny
“Sprzedawca” informuje, że wszystkie ceny w e-sklepie Sacred Symbols są cenami brutto zawierającymi podatek VAT. Do ceny końcowej zakupów doliczana jest kwota przesyłki zgodnie z opcją wyboru przez Klienta.
Ze względu na wahania kursów walut, złota, srebra oraz platyny, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen. Zmiany dotyczą tylko tych zamówień, które zostały złożone w e-sklepie po dokonaniu zmiany ceny i opublikowaniu jej a zatem nie dotyczą zamówień złożonych przed dokonaniem zmiany.
§ 8 Płatność i dostawa
W składanym zamówieniu Klient dokonuje wyboru formy płatności. W e-Sklepie honorowane są następujące formy płatności:
- Płatności Shoper (przelew natychmiastowy)
- PayPal
- PayU
-PayPo
Raty
mBank mRaty to pożyczka ratalna, dzięki której możesz swobodnie kupować na raty w internecie. Cały proces wnioskowania o raty odbywa się w jednym oknie przeglądarki. Nie jesteś odsyłany do żadnych dodatkowych komunikatów mailowych czy placówki banku. Złożenie wniosku, otrzymanie decyzji z banku i zaakceptowanie umowy odbywa się w jednym procesie kredytowym. Ponadto wymagamy od Ciebie minimum formalności, ponieważ Twoja zdolność weryfikowana jest w oparciu o deklarację dochodu, którą składasz na wniosku o pożyczkę.
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy Zamawiającego po uprzednim kontakcie z Zamawiającym.
W przypadku przesyłki krajowej (dostawa krajowa), zamówienie może być dostarczone przez: Pocztę Polską, firmę kurierską Inpost lub paczkomaty InPost.
Wybierając usługi Poczty Polskiej, przesyłka listem poleconym z dokonaną przedpłatą na konto bankowe kosztuje 18 zł
Przesyłka kurierska po uprzedniej przedpłacie - 18 zł
Przesyłka paczkomatem - 15zł
Przy zamówieniach od 350 zł sprzedawca pokrywa koszty wysyłki na terenie Polski.
W przypadku przesyłki zagranicznej zamówienie może być dostarczone jedynie za pośrednictwem firmy kurierskiej. Z chwilą wysłania zamówienia, firma PAULINA GASIUN nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia lub kradzież zawartości przesyłki.
Przesyłki o wartości od 200 zł są dodatkowo ubezpieczone, przy czym sugerujemy o wybór opcji Kurier Inpost lub Paczkomat (Inpost paczkomaty) z uwagi na zdarzające się opóźnienia w dostawie lub kradzieże zawartości przesyłek dostarczanych poprzez innych operatorów pocztowych.
§ 9 Reklamacje
Reklamacje rozpatrywane są na podstawie zdjęć oraz opisu szkody. Jeśli towar został uszkodzony mechanicznie, reklamacja nie będzie uwzględniona. W przypadku jeśli np. z zawieszki wypadł kamień lub jakiś element się oderwał, reklamacja będzie uwzględniona po przesłaniu towaru z załączonym paragonem oraz opisem szkody na adres reklamacji. Prosimy również o wcześniejsze powiadomienie nas pocztą e-mail i przesłanie załączonych zdjęć.
Termin na wykonanie reklamacji: do 14 dni od otrzymania przez nas towaru.
W przypadku jeśli wyrób nie będzie możliwy do naprawienia, wymienimy go na nowy lub zwrócimy pieniądze.
W przypadku reklamacji: Jeśli reklamacja towaru została uznana, koszty przesyłki w obie strony pokrywa sprzedający. Wysyłając przedmiot na własny koszt, masz prawo poprosić nas o zwrot pieniędzy za przesyłkę.
Warunkiem wykonania reklamacji jest przesłanie towaru wraz z kopią paragonu zakupu.
UWAGA! Wyroby pozłocone nie podlegają reklamacji w przypadku gdy po jakimś czasie warstwa złota się zetrze - jest to normalne zjawisko przy intensywnym noszeniu i użytkowaniu biżuterii. Dlatego polecamy zdejmować taką biżuterię na noc, unikać detergentów, kąpieli w morzu i basenie oraz przechowywać ją w miękkim woreczku.
Dane teleadresowe do najbliższego powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów można znaleźć w wyszukiwarce Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dostępnej pod adresem http://uokik.gov.pl/kontakt.php.
Dodatkowo pod numerem telefonu 800 007 707 konsumenci mogą skorzystać z bezpłatnej Infolinii Konsumenckiej Federacji Konsumentów (szczegóły dostępne pod adresem http://www.federacja-konsumentow.org.pl/s,745,infolinia-konsumencka-800-007-707.html).
§10 Zwroty
W przypadku zwrotu zakupionego gotowego wyrobu - w terminie do 14 dni od zakupu Klientowi przysługuje prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny.
Prawo do zwrotu nie przysługuje, gdy Klient złożył zamówienie lub kupił wyrób oznaczony "na zamówienie" lub z terminem od 5 dni roboczych oraz personalizowany (grawerunek, zmiana standardowych wymiarów) oraz gdy oferowana usługa została już wykonana w całości, za wyraźną zgodą kupującego poinformowanego uprzednio przez sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Przy każdym produkcie jest informacja o ew. możliwości zwrotu.
Przepis z ustawy: Wykonane usługi
Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
W przypadku zwrotu towaru - odstąpienia od umowy e-sklep zwróci Kupującemy równowartość zakupionego przedmiotu a Kupujący pokryje koszt wysyłki zwrotnej. Warunkiem dokonania zwrotu jest przesłanie wypełnionego formularza zwrotu wraz z towarem i dołączonym paragonem na adres:
Paulina Gasiun
Ul. Kasztanowa 96b/2
32-082 Więckowice
W formularzu prosimy wpisać swoje dane: Imię i nazwisko, adres do wysyłki z podaniem kodu, nr telefonu, adres e-mail, data odbioru przesyłki, numer zamówienia, numer konta bankowego, czego dotyczy zwrot (asortyment, waga, cena, ilość), data i czytelny podpis, oraz ew. uwagi .
§11 Prawa autorskie
Wszelkie przedmioty/utwory dostępne w e-Sklepie, a w szczególności wzory biżuterii, zdjęcia, grafika oraz treści stanowią przedmiot praw autorskich przysługujących Sprzedawcy lub podmiotom trzecim i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 r., Nr 2, poz. 23 ze zm.). Korzystanie z tych utworów jest dopuszczalne wyłącznie w zakresie udostępniania linków z produktami e-Sklepu w mediach społecznościowych lub e-mailowo. Jakiekolwiek inne udostępniane lub przetwarzanie, kopiowanie grafik i produktów dostępnych w e-sklepie jest zabronione.
§12 Gwarancja
Klientom przysługuje 24-miesięczna gwarancja na towar zakupiony w e-sklepie.
W przypadku mechanicznego uszkodzenia wyrobu, towar traci gwarancję.
§13 Postanowienia końcowe
W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa polskiego.