Wersje językowe
Waluty
Producenci
Zwroty i reklamacje

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru zamówienia, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Paulina Gasiun
ul. Kasztanowa 96/B/2, 32-082 Więckowice

Reklamacji nie podlegają wyroby pozłacane, ponieważ jest to normalne zjawisko gdy po pewnym czasie pozłota się zetrze. Aby jak najdłużej wyroby zachowały swoją powłokę, sugerujemy przechowywać biżuterię w osobnym woreczku, unikać detergentów, kontaktu ze skórą (szczególnie z potem) oraz kąpieli morskich i w basenie.

Wyroby uszkodzone mechanicznie z winy Kupującego nie podlegają reklamacjom.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Paulina Gasiun
ul. Kasztanowa 96/B/2, 32-082 Więckowice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Aby zwrócić produkt pamiętaj, że musi on być w nienaruszonym stanie, bez jakichkolwiek znamion użytkowania. Jeśli produkt będzie w jakikolwiek sposób naruszony odbiegając tym samym od stanu poprodukcyjnego, wówczas zwrot produktu nie będzie możliwy.

Jeśli wyrób był robiony na zamówienie (z terminem wysyłki dłuższym niż 5 dni), nie podlega zwrotowi.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl